Tiráž (pokud je komerční)

Martin Springer
Döbelner Straße 9a 
04720 Döbeln OT Ziegra 

E-mail: info@rockcorals.de

Identifikační číslo daně z obratu podle § 27a zákona o dani z obratu (UStG): DE317902186

Všeobecné obchodní podmínky (odchylné od podmínek CommunityCoral)

Podmínky služby
1. Geltungsbereich
Pro všechny objednávky prostřednictvím našeho internetového obchodu ze strany spotřebitelů a podniků, platí následující podmínky.

Spotřebitel je každá fyzická osoba, která uzavírá transakce pro účely, které lze připsat hlavně ani komerční, ani její nezávislou odbornou činnost. Podnikatel je fyzická nebo právnická osoba nebo právnická partnerství, při uzavírání právního úkonu ve svých obchodních nebo nezávislou profesní činnost.

Tyto obchodní podmínky se vztahují i ​​na budoucí obchodní vztahy s podnikateli, aniž bychom na ně museli znovu odkazovat. Použije-li podnikatel rozporné nebo doplňující všeobecné obchodní podmínky, je tímto rozporována jejich platnost; stávají se součástí smlouvy pouze tehdy, pokud jsme s tím výslovně souhlasili.

2. Vertragspartner, Vertragsschluss
Kupní smlouva je uzavřena se společností RockCorals.

Prezentace výrobků v našem internetovém obchodě není právně závaznou nabídkou, ale nic neříkající online katalog můžete vložit naše výrobky původně navrhl do košíku a před odesláním závazné objednávky kdykoliv stisknutím na určeném místě v procesu objednávání opravit zadání. a použijte vysvětlené nástroje pro kontrolu. Kliknutím na tlačítko objednávky umístíte závazné pořadí zboží obsaženého v nákupním košíku. Potvrzení o přijetí vaší objednávky bude provedeno e-mailem bezprostředně po odeslání objednávky.

Při uzavření smlouvy s námi závisí platební metoda, kterou jste vybrali:

platba
Vaši objednávku akceptujeme zasláním prohlášení o přijetí do samostatného e-mailu do dvou dnů, ve kterém Vám poskytneme bankovní údaje.

PayPal
V procesu objednávky budete přesměrováni na webové stránky poskytovatele online PayPal. Zde můžete zadat platební údaje a potvrdit platební příkaz do služby PayPal. Po zadání objednávky do obchodu požádáme společnost PayPal o zahájení platební transakce a tím přijmout vaši nabídku.

Hotovost při převzetí
Vaši objednávku přijímáme zasláním prohlášení o přijetí v samostatném e-mailu do dvou dnů.

3. jazyka smlouva, smlouva textu skladování
Jazykem dostupným pro uzavření smlouvy je němčina.

Text smlouvy není u nás uložen.

4. dodávka
Zuzüglich zu den angegebenen Produktpreisen kommen noch Versandkosten hinzu. Näheres zur Höhe der Versandkosten erfahren Sie bei den Angeboten.

Obecně máte možnost vyzvednutí na adrese Martin Springer, Döbelner Straße 9a, 04720 Döbeln OT Ziegra, Německo během pracovní doby uvedené níže: Po dohodě.

Wir Liefern nicht s Packstationen.

5. Bezahlung
V našem obchodě můžete vždy použít následující platební metody:

platba
Při výběru způsobu platby předem vám poskytneme bankovní údaje v samostatném e-mailu a doručíme zboží po obdržení platby.

PayPal
V procesu objednávky budete přesměrováni na webové stránky poskytovatele online PayPal. Chcete-li zaplatit částku faktury prostřednictvím služby PayPal, musíte být zde zaregistrován nebo poprvé zaregistrován, legitimovat s údaji o přístupu a potvrdit platební příkaz k nám. Po zadání objednávky do obchodu požádáme PayPal o zahájení platební transakce.
Platobní transakci provede bezprostředně poté společnost PayPal. Během procesu objednávky obdržíte další informace.
Hotovost při převzetí
Fakturovanou částku zaplatíte v hotovosti při vyzvednutí.

6. Eigentumsvorbehalt
Die Ware Bleibt bis zur vollständigen Bezahlung Unser Eigentum.
Pro podnikatele platí kromě toho: Vyhrazujeme si vlastnictví zboží až do úplného vypořádání všech nároků z probíhajícího obchodního vztahu. Záložní zboží můžete prodávat v běžné činnosti; vše vyplývající z této požadavky na opětovný prodej kontaktu - bez ohledu na připojení nebo míchání zboží s novým článkem - ve výši fakturované částky, aby nás v předstihu, a budeme akceptovat tento úkol. Zbývá nárok na vymáhání pohledávek, ale sami si sami vymáháme pohledávky, pokud nesplníte své platební povinnosti.

7. poškození při přepravě
Pokud je zboží dodáno se zjevným poškozením při přepravě, sdělte nám tyto chyby co nejdříve dodavateli a okamžitě nás kontaktujte. Neposkytnutí stížnosti nebo kontaktu nemá žádné důsledky pro vaše zákonné nároky a jejich vymáhání, zejména záruční práva. Pomáhají nám však uplatnit naše vlastní nároky vůči dopravci nebo dopravnímu pojištění.

8. Gewährleistung und Garantien
Není-li níže výslovně dohodnuto jinak, platí zákonná odpovědnost za vady.

Výše uvedené omezení a zkrácené podmínky se nevztahují na nároky na náhradu škody způsobené námi, našimi zákonnými zástupci nebo zástupci zástupců

v rozporu se životem, tělem nebo zdravím
v případě úmyslného nebo hrubě nedbalého porušení povinnosti, stejně jako urážení
v případě porušení základních smluvních povinností, jejichž splnění umožňuje řádné plnění smlouvy na prvním místě a jehož dodržování se smluvní partner může pravidelně spoléhat (základní povinnosti)
jako součást příslibu záruky, pokud bude dohodnuto
pokud jde o rozsah působnosti zákona o odpovědnosti za výrobek.
Informace o případných dodatečných zárukách a jejich přesné podmínky naleznete u produktu a na speciálních informačních stránkách v internetovém obchodě.

9. odpovědnost
Za nároky z důvodu škod způsobených námi, našimi zákonnými zástupci nebo pomocnými zástupci jsme vždy odpovědní bez omezení

zranění života, těla nebo zdraví,
v případě úmyslného nebo hrubě nedbalého porušení povinnosti,
s garančním slibem, pokud jsou dohodnuty, nebo
pokud jde o rozsah působnosti zákona o odpovědnosti za výrobek.
Za porušení smluvních povinností, jejichž splnění umožňuje řádné plnění smlouvy, a může se spolehnout na dodržení smluvních stran, (kardinální povinnosti) přes mírnou nedbalost u nás, našich zákonných zástupců nebo zástupců závazek ve výši předvídatelné v době, kdy byla smlouva uzavřena Omezení poškození, které je obvykle očekáváno. Mimochodem, nároky na náhradu škody jsou vyloučeny.

10. urovnávání sporů
Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (OS), kterou naleznete zde https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Jsme připraveni se účastnit mimosoudního smírčího řízení před spotřebitelskou rozhodčí radou.

11. závěrečná ustanovení
Jste podnikatel, pak Platí německé právo s vyloučením kupního práva OSN.

Jste obchodník podle obchodního zákoníku, právnickou osobou veřejného práva nebo veřejného speciálního fondu, výlučná příslušnost pro všechny spory vyplývající ze smluvních vztahů mezi námi a vámi našem místě podnikání.

Všeobecné obchodní podmínky vytvořené s právním copywriterem Trusted Shops ve spolupráci s Wilde Beuger Solmecke Rechtsanwälte.

Doprava

dodání obecně
Doručení je po domluvě od úterý do pátku.

Všechny objednávky musí být odeslány do 5 pracovních dnů.

Živá zvířata se zasílají v polystyrénové krabici a v závislosti na počasí s heatpackem. Reklamace poškozených nebo uhynulých zvířat je nutné nahlásit ihned a tentýž den po převzetí zvířat. Na pozdější reklamace bohužel nelze brát zřetel. Záruka z naší strany vstoupí v platnost, pokud jsou zvířata při příjezdu poškozena nebo uhynula. V takovém případě vrátíme částku nákupu. Náhradní dodávky jsou vyloučeny. 

Zkontrolujte doručovací adresu, kterou jste uvedli v e-mailu s potvrzením objednávky. Neneseme odpovědnost, pokud balíček nebude možné doručit z důvodu nesprávně zadané adresy.

Je-li zásilka doručena opožděně zásilkovou službou, musí být stále zaručena možnost převzetí. V každém případě je také nutné přijmout mokré nebo poškozené balíky. Vždy existuje šance, že zvířata jsou stále naživu a že se plně uzdraví. Reklamace je v zásadě možná pouze při převzetí zásilky.

Při volbě termínu doručení vezměte na vědomí státní svátky.

-------------------------------------------------- -----------

Doprava z EU

Odesíláme službou UPS Express a se zárukou doručení v reálném čase!

Doručení je po domluvě od úterý do čtvrtka.

Doprava zdarma je vyloučena u UPS Express.

Naše záruka živého příjezdu vstoupí v platnost, pokud zvířata dorazí podle plánu.
V případě zpoždění přepravy jsou zvířata pojištěna prostřednictvím UPS.
V těchto případech je rozhodovací pravomoc na UPS.

Neneseme odpovědnost za zpoždění dodávky způsobené vyšší mocí. (stávky, bouře, zranění osob, nehody se zvěří, technické problémy a podobně)